Kullanıcı Girişi
1. Karşılaştığımız olumsuz durumları nereye ve nasıl bildirmemiz gerekir ?
İstenmedik olayların meydana geldiği hattın adını, tarihini, saatini,aracın kod numarasını veya otobüsün plakasını olay anlatılarak Genel Müdürlüğümüze dilekçe veya fax ile bildirebilirsiniz.Fax: +90 850-885-4754
2. Servis güzergah değişiklik isteği ve benzeri istekler için nereye başvurmak gerekir?
Bu tür istekler için Lüks Bartın Genel Müdürlüğüne dilekçe ile müracaat etmek gerekir.
3. Şikayetleri hangi telefonlara bildirelim?
Şikayetlerinizi aşağıdaki telefon, faks ve e-mail adresimize bildirebilirsiniz.Telefon : +90 850-885-4754 E-posta : info@luksbartin.com.tr
4. Hareket saatine uymayan hareket görevlileri hakkında nasıl şikayette bulunabiliriz?
Hareket noktası ve duraklarda yazılı olarak asılan hareket saatlerine mutlaka uyması gerekmektedir. Uymayan görevliler hakkında dilekçe ile şikayette bulunulduğu taktirde ilgililer hakkında yasal işlem başlatılır. Zorunlu haller dışında, hareket saatlerine uymayan görevliler Hizmet sözleşmesi hükümleri doğrultusunda cezalandırılırlar.
5. Kayıp eşya için nereye müracaat etmek gerekiyor ?
Eşyanızı taşıma araçlarımızda unutmanız yada kaybettiğiniz takdirde Kayıp Eşya bürosuna şahsen veya telefonla müracaat edebilirsiniz. Kaybolan eşyanın niteliğini hangi güzergahta kaybolduğunu tarih ve zamanını eşyanıza ait bilgileri bildirmeleri halinde ilgili görevliden imza karşılığında eşyasını alırlar.Kayıp Eşya Büro Telefonları : 0850 455 54 54
6. İnternetten nasıl bilet alabilirim?
İNTERNETTEN ALINAN BİLETLER İÇİN KREDİ KARTINIZI KULLANMANIZ GEREKMEKTEDİR. KREDİ KARTI DIŞINDAKİ KARTLARLA ( BANKA KARTI, MAAŞ KARTI,… VB) İNTERNETTEN BİLET ALINAMAMAKTADIR.
7. İnternetten bilet aldım fakat; Herhangi bir sebepten ötürü seyahatimi gerçekleştiremedim. Bu durumda ücret iadesi yapılıyor mu?
İNTERNETTEN ALINAN BİLETLER; BELİRTİLEN GÜN, SAAT, GÜZERGAH VE KOLTUK NUMARASI İÇİN GEÇERLİDİR. ÜCRET İADESİ YAPILMAMAKTADIR.
NOT: SEYAHATİ GERÇEKLEŞTİREMEYECEĞİNİZİ ANLADIĞINIZ TAKDİRDE; ARAÇ KALMADAN EN AZ 15 DK. ÖNCE 0850 455 54 54 NOLU TELEFONLARIMIZI ARAYARAK SEFER SAATİNİ DEĞİŞTİRME İMKANINIZ BULUNMAKTADIR. (BU DURUMDA KOLTUK NUMARANIZ AYNI OLAMAYABİLİR.)
8. İnternetten satın almış olduğum biletin bilgi mesajı tarafıma ulaşmamıştır. İşlemin gerçekleşip gerçekleşmediğini nasıl öğrenebilirim?
İNTERNET SİTEMİZDE BULUNAN ‘ONLİNE İŞLEMLER’ BÖLÜMÜNE GELİP ‘HESABIM’ BUTONUNU TIKLAYARAK İŞLEMİNİZİ KONTROL EDEBİLİRSİNİZ.