Giriş Yap

Üye Ol   |    Şifremi Unuttum

Sıkça Sorulan Sorular


İstenmedik olayların meydana geldiği hattın adını, tarihini, saatini, aracın kod numarasını veya otobüsün plakasını olay anlatılarak Genel Müdürlüğümüze dilekçe veya fax ile bildirebilirsiniz.
Çağrı Merkezi: 0 378 227 2333
Bu tür istekler için Lüks Bartın Genel Müdürlüğüne dilekçe ile müracaat etmek gerekir.
Şikayetlerinizi aşağıdaki telefon, faks ve e-mail adresimize bildirebilirsiniz.
Çağrı Merkezi: 0 378 227 2333
E-posta: info@luksbartin.com.tr
Hareket noktası ve duraklarda yazılı olarak asılan hareket saatlerine mutlaka uyması gerekmektedir. Uymayan görevliler hakkında dilekçe ile şikayette bulunulduğu taktirde ilgililer hakkında yasal işlem başlatılır.
Kaybolan eşyanız için Kayıp Eşya Bürosuna şahsen veya telefonla müracaat edebilirsiniz.
Kayıp Eşya Büro Telefonları: 0 378 227 2333
İnternetten bilet almak için yalnızca Kredi Kartınızı kullanabilirsiniz. Banka kartı, maaş kartı vb. ile bilet alınamamaktadır.
İnternetten alınan biletler; belirtilen gün, saat, güzergah ve koltuk numarası için geçerlidir. Ücret iadesi yapılmamaktadır.

NOT: Seyahati gerçekleştiremeyeceğinizi anladığınız takdirde; araç kalkmadan en az 15 dk. önce 0 378 227 2333 numaralı telefonumuzu arayarak sefer saatini değiştirme imkanınız bulunmaktadır. (Bu durumda koltuk numaranız aynı olmayabilir.)
 ÖDEMEYE GEÇ