İstenmedik olayların meydana geldiği hattın adını, tarihini, saatini, aracın kod numarasını veya otobüsün plakasını olay anlatılarak Genel Müdürlüğümüze dilekçe veya fax ile bildirebilirsiniz. Çağrı Merkezi: 0 378 227 2333
Hareket noktası ve duraklarda yazılı olarak asılan hareket saatlerine mutlaka uyması gerekmektedir. Uymayan görevliler hakkında dilekçe ile şikayette bulunulduğu taktirde ilgililer hakkında yasal işlem başlatılır.
İnternetten alınan biletler; belirtilen gün, saat, güzergah ve koltuk numarası için geçerlidir. Ücret iadesi yapılmamaktadır.
NOT: Seyahati gerçekleştiremeyeceğinizi anladığınız takdirde; araç kalkmadan en az 15 dk. önce 0 378 227 2333 numaralı telefonumuzu arayarak sefer saatini değiştirme imkanınız bulunmaktadır. (Bu durumda koltuk numaranız aynı olmayabilir.)